caramel ultrasonda inci görünümü görduyse ondan demıstır ama genellıkle amh yuksek oluyor , adet duzenlı olması belırleyıcı degıl benım de pco denılmıstı ultrason goruntusunden dolayı ama adetlerım cok düzenli bu bır endokrın alt yapısı olan bır sey ben sekerımı hep kontrol ettırdım o da yok hatta tüp bebek profu da muayene ettı hafıf düzeymişim bazıları inatcı pco oluyormus adet gormeme insülin direnci , kıllanma ve kilo alma eşliğindeyse direnclı