Mlkengn 38. Hafta bitmek üzere hatta bebeğin değerlerine göre 39 bel ağrısı kasık ağrısı var. Ama açılma yok sancı yok belirti yok kafayı yemek üzereyim sezeryana mecbur kalmak istemiyorum. Ne yapmam lazım açılma olsun doğum başlasın diye???!!!
Merve71 Mlkengn valla 39+6 yiz arada bir bel kasik ağrım var başkada birsey yok.bun aldım artık neler yaptım ama zamanı gelmeyince olmuyor demekki akışına bıraktım artık 😏
Tugba07 Mlkengn 40+6 oldum yrn suni sanciyla baslatilcak benim dogumum. Ayni sekilde bendede ne acilma ne agri yok. Sen daha erkensin ama bekle olmayacagi ne malum. Ben bile hala umutluyum belki yrna kadar kendi agrim acilmam olur diye ☺️🥰
HaticeAlaahin Mlkengn 38+5 artik yurumek degil acilsin diye koscam 😂 sicak suya otur merdiven in cik 1 saat kesin yuru dedi doktor
Mlkengn Merve71 sinirden ağlıyorum bende bazen 🙈 yani herşeyin bir zamanı var aslında ama insan artık bitsin de istiyor
Mlkengn Tugba07 şimdiden hayırlısı olsun. 😊😊 Hiç açılma vs olmadan suni sancı ile normal Doğum başlatılabilir mi ?
Merve71 Mlkengn evet canm hersey hazır odasına girip mutlu oluyorum artık evimde ses olsun istiyorum yarın kontrolüm var bakalım ne diycek doktor 1 hafta daha bekleriz gibi ya inşallah sancim çıkarda yatış yapar 😂
Mlkengn HaticeAlaahin yürüme bende yapmaya çalışıyorum ama batma hissi çok oluyor sonra. Sıcak duş deneyeceğim artık