Black- bence tamamen şehir ile alakalı ☺️ hataylıyım eğer orda yaşıyor olsaydım devleti tercih etmeyebilirdim çünkü suriyeli göçmen ve deprem sebebi ile hastaneler kısıtlandı. İzmirdeyim eğer özel sağlık sigortam olmasaydı ve gücüm elvermeseydi burda devlette yapardım ☺️ ilk oğlumda özeli tercih ettim ve prenses gibi hissettim çünkü gebelik ve doğum özel ve hassas bir süreç. İnsan ekstra özel ilgi ve alaka istemiyor değil 🌸