Merhaba bugün 38+1 olduk normalde doktorum nst isteyip çarşamba gel demişti ama nst cihazı bozukmuş o yüzden salıya çektik cumartesi gibisidnen konuşmuştuk doğumu ama yarın anlık karar değiştirebilir mi kompostoyu vs hazırlayıp yanımda götüreyim mi ne olue ne olmaz yaşadığım yere 1-1.5 saat uzaklıkta çünkü