Kızlar cumartesi günü belimi incittim acile gittim gebelik var mı dedi doktor düşünüyoruz dedim kan verin ona göre hareket edelim dedi. Adetime 9 gün vardı. Ovulasyon testi yapmıştım. 15.gün koyu çizgi gördüm 3 gün birliktelik yaşadık. Birlikteliğin üstünden 9 gün geçmişti. HCG 0.368 çıktı. Negatif dedi doktor ve kas gevşetici iğne yaptı. Bugün adetime 7 gün var göğüs ağrım var sadece. Hâlâ hamile olma ihtimalim var mıdır. Olsa kanda çıkar mıydı negatif midir?🥹🥹(Pcos var🥹)