Sevimaltnn Kızlar özelde cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz tahmin yaptı ama kesin olmasını bekliyorum çok merak ediyorum
Tugba_turk46 Sevimaltnn ilk oğlumu 13 haftalıkken ikinci oğlumu 19 haftalıkken öğrendim 😅 ikinci biraz inat çıktı
Balbebek012 Sevimaltnn ilk iki bebeğimi özelde 12 de öğrendim 3.bebeğim bacağını kapatıyordu 19.haftada vajinal ultrason ile öğrendim
Sevimaltnn FtmaGlr ayy çok erken öğrenmişsin bazen değişebiliyor doktor nasıl kesin konuştu o haftada tahmin yaptı bana
mrvmir İlk oğlumda 14. Haftada öğrenmiştim. Şu anki gebeliğimi doktorum 11. haftada tahmin etti ve değişmez kesin demişti. 😆
Sevimaltnn Balbebek012 12 de tahmini mi söyledi kesin olarakmı bazen değişme durumu olabiliyor postlarda okudugum kadarıyla kaçıncı haftayı beklemem herekiyor
FtmaGlr Sevimaltnn İlk önce tahminde bulundu ama bize söylemedi, 1 hafta sonrada nıpt DNA testinde açıklandı 😊
Balbebek012 Sevimaltnn kesin dedi kesin de oldu cinsiyet değişmedi biri kız biri erkekti 12 de öğrendiklerim
monica50 inanmazsın belki ama 9. haftada doktorum erkek bu dedi ultrasondan pipi oluşumu gösterdi değişmedi sonrasında da 😂