Kızlar bugün 5+2 keseyi gördüm çok şükür🥰 doktor göremezsem kana bakarız dedi şükür göründü ama kalp atışı için 2 hafta 10 gün sonra gibi gel dedi endişemiz hiç bitmiyor şimdi de kalp atışını duymak için sabırsızlanıyorum rabbim utandırmasın korkumdan kimseye haber vermedim daha