Kızlar merhaba 27 Aralıkta transfer oldum çift embriyo koyulmuştu 17 ocakta ilk muayenemi oldum doktor tek tutmuş demişti 27 ocakta tekrar çağırmıştı bir kese daha gördü ama bebek yok ve küçük doktor büyük ihtimalle kendi kendine kaybolur o diğer kese dedi arada lekelerim oluyordu sebebi o keseden dolayıdır dedi şimdi diğer randevuma daha çok var 3 Mart’ta falan tedirgin oluyorum diğer tutunan bebeğime bir zararı olur mu diye başına gelen veya bu konuda bir bilgisi olan var mı acaba başka doktora gitsem mi diyorum sonrada her doktor farklı birşey diyor diye gitmekte istemiyorum