3 gün önce nişanım geldi sonra sancı girmeye başladı hastaneye gittigimde duzensiz cikti sancilarim eve yolladilar ama şu 2 gündür sancım hiç yok bebek hareketleride yok denebilcek kadar az günde 1 2 defa kasılmam oluyor normal mi acaba bu yoksa bi acile görünmelimiyim ?