Nursotu bende pcos var, bir çok doktora gittim şu an medovada Fuat Demir’e gidiyorum en çok memnun kaldığım doktor o oldu. İnsan ve doktor olarak çok iyi, derdini o da dert ediyor. Tedavi görüyorum yumurtalarımı büyüttü 2 kere çok şükür. İlkinde hamilelik olmadı şu an 2. Denemedeyim bekliyorum tabi bu Allaha kalmış bir şey ama doktor kendi görevini yapmış oldu. 2-3 aya gebelik oluşmazsa tüp bebek yapacağız Fuat Demirle. Bir de Ali acar var o da çok çok iyimiş ama medovanın rahatlığı var sakin düzenli sistem var Ali Acar çok çok yoğun çok bekliyorsun falan ben bu nedenden dolayı Fuat Demiri seçtim.