Kosemen54 Evet mutlaka gidin ihmal etmeyin tansiyon ve ödem olmaması çok şükür ki preeklampsi olmadığını gösterse de azımsanmayacak miktarda ki protein kaçakları sorun olduğunu gösterir ve mutlaka tedavi edilmesi gerekir. Çok geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 😊