Kızlar Ocak ayında 5 yumurtam 18mm-22mm arasıydı çok umutluydum maalesef ama ne yazık mı olumlu sonuç alamadım , doktora gittim kist yapmış maalesef 5 cm büyüklüğünde doğum kontrol hapı verdi martta tekrarlıycaz dedi doğum kontrol hapı vücuttan atılma süresi fazla değil mi ?
Yani hamile kalma şansım düşmez mi ?
Benim gibi yaşayan olupta hamile kalan arkadaşlarımız varmı ? Yazarsanız mutlu olurum .