Ya ben 5 aylık oldum şu an 3. Ayda folik asiti bıraktırdı doktor bugün eşimin arkadaşının eşi geldi işte neyse hala folik asite devam ediyormuş yoksa gelişim olumsuz etkilenirmiş doktorlarımız farklı siz ne zaman bıraktınız devam edilmeli mi doktor randevum haftaya içim içimi kemirdi açıkçası doktora kadar bir tecrübeli annelerden bilgi almak istedim