milaninannesi kizlar daha 4 gunluk anneyim.ama gogus ucumun alt tarafi yara oldu emzirirken cocuk cekerken cok açıyor dayanilcakmgivi degil emzirmek.zulum gibi geldi varmi bir onerisi olan yarin lansinoh krem.alicam ise yararmi
Fbasturk milaninannesi lansion krem bana iyi gelmedi doktora sormuştum ,lanolin fort Al demişti üzerinde saf lanolin yazıyor ,yaralara da iyi geldi tavsiye ederim , sürüp açık bırak hava ile temas edince hızlı iyileşiyor
Damla21koksal milaninannesi canım benm tanıdığım çok agr yaşadı bu meme yarasını neler denedi neler en sonunda bi doktor kortizonlu bi karışım yazmış birde temizleyici onunla geçti 9nuda kullaniyimmi kullanmiyim mi karar verene kadar tabi mahvoldu.. çok ge mis olsun ama tavsiyem bi cildiyeciye görunmeniz
Tugba07 milaninannesi Lansinoh aldkm bende dogumdan itibaren kullanmak icin. Fakat ise yaramazda felan hemsirelerin önerdiği bir solüsyon var onu dene derim. Siva Derm’in Kolloidal gümüş suyu spreyi.
Aysehuseyin Hamilelik soırasında o kremi kullansaydınız keske ben suan kullanıyorum ama soğan deneyin dusa girmeden yarım saat önce soğan koyun iyi geliyormus
Hayal-umut Cnm bizde de aynı durum var. Bende o krem den aldım ama pek bana ise yaramadı sana yarar mı bilmem ama zeytinyağı sürüyorum çok şükür yaralarım azaldı oglusumu emzirebiliuorum artk biraz biraz açıyor ama ilk gün ki gibi değil
Hilalakcay3401 Bende 14 gunluk anneyim dogum yaptım ılk emzırmemden ıtıbaren annem her emzırmeden sonra karbonatlı su surmemi soyledi gogus uclarıma yaptım cok sukur yaram olmadı hem bebegın agzındada pamukcuk olmuyo bu sayede
Ygmrkspgl BEn bi arkadaşımdan duydum henüz kullanmak nasip olmadı insallah ihtiyac duymayız ama tahin yağının çok iyi geldiğini duydum birde ayva çekirdeğini biraz su ile karıştırın 1 gün sonra jöle kıvamında olunca sürebilirsiniz sağlıkla büyüsün bebeğiniz :))
AlyaDerin21 Ygmrkspgl evet bende Doğum sonrası kontrole gittiğimde doktoruma söyledim bana krem yazdı ama dedi tahin kremden daha iyi sürdüm 3 gün içinde geçti bile🤗
AlyaDerin21 milaninannesi a 101 de cnmm yani kahvaltılık için a 101 de tahin alıyoruz ya içinde yağı da var o yağdan sürdüm, zaten sürdüğüm gibi yumuşuyordu çatlaklar , kendiliğinden sütüm akıyordu 1 hafta boyunca sürün, geçecektir inşallah
AlyaDerin21 milaninannesi yok silmedim, ama çok tedirgindim o kadar ki ağrıyorduki peçete alıp dokunamıyordum bile bnm hepsi kanamıştı kanı kurumuştu böyle ama bence silin yaa sonuçta bebeğin bağırsakları daha gelişmemiş yaa