Kızlar sol bacağımın kasık kısmına yakın yerde bir ağrı var bende 2 gündür normal mi acaba yaşayan var mı benim gibi diğer 2 çocuğumda olmadı böyle bişey bende şuan 9+1 haftalık hamileyim 11 inde doktor kontrolünde söylüycem doktora da sizde de oluyor mu diye merak ettim