Arkadaşlar 34 haftalığız bu zamana kadar bebeğim sesime hemen tepki vermiyor bazen hiç tepki vermiyor anca elimi atınca tepki veriyor bazen konuşunca tekme atıyo ama sık sık bu durum olmadığı için acaba denk mi geldi diyorum işitmede sıkıntı olmasından korkuyorum ya napıcam bilemedim 😞bu durumu yaşayan ama çocuğunu sıkıntısız doğuran varmı acaba??