Glsmglcurs Merhaba kızlar mart sonunda doğumum görünüyor sezeryan olacak Konya şehir hastanesinde sezeryan olmuş olan var mı bilgi verebilir misiniz doktorum sevcan hanım memnun musunuz sizler bilgi lütfen 🥰
Mommce Glsmglcurs sezeryan doğumu bilmiyorum ama 3 sene önce Sevcan hocada normal doğum yapmıştım ve hem hastaneden hem de sevcan hocadan çok memnun kaldım. Doğumda doktoru ve ebeleri çok zorladığım halde hiç bir olumsuz tepkiyle karşılaşmadım. Bir de bende olduğu gibi tek kişilik oda denk gelirse özelde doğum yapmış gibi oluyorsunuz. 😊
serra_naz Glsmglcurs merhaba memnun kaldınız mı acaba bende sevcan hocada doğum yapıcam ve biraz korkularım var açıkcası doğuma kendisi giriyor mu girmiyor mu
Glsmglcurs Mommce ya çok iyi gerçekten inşallah bana da tek oda denk gelir gerçekten çok sevindim olumlu sonuçlanmasına 🥰