nisoom01 bence doktorunuza göre hareket edin , benim doktorum istememişti açlık tokluk şekerlerim yerindeydi ben şahsen yaptırmadım. Ama başkası yaptırmadı yada yaptırdı diye düsünerek yapılacak bir işlem değil bence dediğim gibi en iyi takibimizi yapan kişi doktorlarımız onlara güvenmek gerek☺️