ayseayseaysee Fadimana42 doktorum abartılmadığı sürece bitki çayına onay vermişti ama ilk 3 ayımda kanama geçirmiştim o dönem izin vermemişti. Şu an günde 1 fincan içebiliyorum özellikle hastalık dönemimde
Nilayy95 Fadimana42 günde bir fincan içebilirsiniz. Düşük riskiniz var ise doktorunuza danışmakta fayda var.