Cuma günü kan testi sonucum 62 çıktı bugün sonuç için gittiğimde sağlık ocağındaki doktor yarın tekrar kan ver beta değerin küçük, artış olacak mı bakalım dedi son adet tarihine göre değer düşük ama bakalım gibisinden. Bu arada adet tarihine göre de 4 hafta 2 günlüktü kan verdiğimde