Nazlicgo Kızlar selammm ben bugün bebeğimin kalp atışını duydum Allahım her isteyene nasip etsin uygulamaya göre 7+1 di ama doktor 6+3 dedi ultrasona göre
Mrsacar Nazlicgo sağlıcakla alın kucapınıza inşallah 🤲🏻🥰 çok güzel bir his o ilk kalp atışını duymak kızıma hamileykende şimdi oğluma hamileyken de aynı şeyi yaşadım sanki kulaklarım uğuldadı dinlerden 🥰🥰🥰🥰
UraSsmom Nazlicgo Sağlıcakla alın kucağınıza 🤲🏻 Benim de uygulamada 7+ 2 idi ama ultrasonda 6+3 çıktı ben de o gün duydum herkese nasip olsun inşallah
Allyya Nazlicgo Ya benimde aynı uygulamada 7+2 yim yarın gidicem kalp atışı için. Son adet tarihiniz ne
Esra-4151 Nazlicgo Bende aynıyım 15 Aralık doktor cuma günü çağırdı heycandan kalbim pır pır sağlıcakla alın inşallah keseyi ne zaman görmüştünüz