Anne1924 24 haftalığım aşı için gittim sağlık ocağına sınırda ddi vurmadı aşıyı kalp atışı için 157 163 çıktı kalp atışı bu rakamlarda olan varmı bebeğinin kalp atışı
deletedmom43191 Anne1924 ay üzmesinler söyle insanı ya bebek hareket ettikçe o seviyeye çıkıyor kalp bebek uyurken 120 130 da seyrediyor kalp
Anne1924 deletedmom43191 o aleti karnıma koyunca bile hareketliydi karnım sallandı resmen ama sınırda düzensiz deyip vurmadı çok gerginim ya bnce yüksek değil ama
Sazenin Canım normal değil mi ya bebek için 🤔 140 üzerinde olması çocuğun sağlıklı olduğunu , sağlıklı büyüyeceğini gösterir demişti doktorum ilk haftalarda ama ilerleyen haftalarda düşmesi mi gerekiyor ki? 32 de bile benim 150-160 arası çıkıyordu
deletedmom43191 Sazenin yok canim bebeğin kalbi hep aynı seviyede ilerler benim bildiğim hareket edince artar
Anne1924 deletedmom43191 detaylıda kalbınde sorun yoktu ayın 17 snde gidicem bakim ne diycek çok üzüldüm
Sazenin deletedmom43191 benim ölçümlerde 150 lerde çıkıyor gibi sanki 🤔 ben mi yanlış bakıyorum acaba 😅 doktorum dürtüyor her gittiğimizde ama genelde hareket ediyor ondan mı yoksa
Sazenin Anne1924 2. Doz için mi gitmiştin canım ilk doz için mi? Benim hiç aşı öncesi bıkmadılar kalp atışına falan 😅 riskli gebelik mi senin