Merhaba çalışan anneler 😌😌
Bişey merak ediyorum. 32.haftada çalışabilir raporu alicam ama, günü çok önemli mi, ilkinde 32+0 da almıştım. Ama bu sefer istediğim güne randevu alamayabilirim. Bir de bayrama denk gelecek. 32+6 ya kadar alınabiliyo mu, rapor parasını yakmak istemiyorum çünkü 😏
Sizler kaçıncı günde aldınız raporu.