Kızlar 37. Haftamızdan selamlar bebişlerin kilosu ne???
Buse_yalcin şu an 38+3 geçen hafta 37+2′de 2938 gramdı
Buse_yalcin ayy bende beklim kotrole gidecem
Buse_yalcin biz bugün gittik 37+0 2850 yüz gayet iyi dedi
Buse_yalcin tam 37 de 3300
3.100 dedi
Hahhsueoe maşallahhh 🧿
35+3 de 2500 demişti yarın kontrolum var 37+1im bakalım yazarım inşallah tekrar