Badegezgin1 Bundan birkaç gün önce daha silikdi şimdi ise bu şekilde çıktı, en belirgin çizgi olan ovulasyon testi diğer ikisi erken gebelik testleri. Hepsi farklı marka sizce kızlar 🥹
Berraaak Kan verip kesinleştirebilirsiniz benimde adetime 5 gün varken bu şekilde çıkmıştı ve hamileydim. allah gönlünüze göre versin 🩷
Badegezgin1 Sarkac eğer varsa beta nın biraz daha yükselmesini bekliyorum, iki günde bir gidip kan vermek çok stresli bir süreç 🥲
Sarkac Badegezgin1 ben senin yerinde olsam hemen verirdim dayanamazdım zaten her türlü artışına bakacaksın bence kan ver iki gün sonra takip edersin
Berraaak Badegezgin1 ertesi gün vermiştim hemen daha sonra 2-3 gün sonra tekrar verdim sonra da doktora gittim
Berraaak Badegezgin1 yok hayır ikiside olmadı söylenilen yerleşme kanaması herkeste olmayabiliyor bende de olmadı çizginiz baya belirgin pozitif büyük ihtimalle bugün kan verirseniz çıkar aslında