Beybyi benim erken olmasının sebebi ilk oğlumda da süt erken inmişti ucundan geliyordu onda olmadı bunda sarı olanlar süt az akıp kurumuş sütyen taktigim için sütyen değil sporcu sütyeni gibi büstiyer takmamis önerdi sıkınca hep süt akıp kurumuş kahverengi yerlerde böyle kabuk atınca krem sürdüm dediği gibi iyi geldi şuan yok ama sütyen takınca yine oluyor malesef