blackeagle izindeki doktorların yerine bakıyorlar, baska doktora randevu alın bakmak zorundalar zaten ayrıca belki sorunu var izne ayrılıyor diye sitem etmek doğru değil doktorlar ama aynı zamanda insanlar onlarında bunların dışında özel hayatları var siz randevu alın durumu anlatın bakarlar zaten doğum başlayınca acilden alıyorlar sezaryen dışında doktor ilgilenmiyor devlette öyle biliyorum ben