AyazAsilinAnnesi Kızlar bugun 30+1 olduk ve yeni yeni basım dönmeye basladı sizce normal mi yaşayanınız var mı hiç 🙄
Snmsnm Bende 30 da bas dönmelerim başladı tansiyonum hep 9 5 cıkıyo düşük tansiyondan dedi doktorum bol su iç dedi