Dmt90 oğlumun ve kızımın burnu da küçük eşim onlara da doktor aynısı demişti diyor ama ben hiç hatırlamıyorum öyle dediğini sanki beni rahatlatmak için öyle diyor gibime geliyor. Diğer her şeyi normal doktor yeni doğan bir bebeğin küçük hali gibi düşün sağlıklı dedi .Ense kalınlığı 2.3 mm çıktı 3 altı normal kabul ediyoruz dedi.