Merhaba yaklaşık 1 hafta önce yaptırdım, sizi çok fazla etkileyecek boyutta açıklama yapmak istemem ama şuan için benim sürecim başarılı geçti, işlem can acıtıcı değil bu arada, sadece işlemden sonra içinizde psikolojik savaş verebilirsiniz benim için öyle oldu, 2 bebeğim için mücadele verdim umarım sağlıklı bir şekilde iki bebeğimi kucağıma alırım, sizede hakkınızda en hayırlısını ve kolayını dilerim