Hanımlar ayın 20’sinde adet olmam gerekti ancak hala olmadım. Bu ay korunmadık ancak ovülasyonda sürekli koyuluk gördüm pik anlayamadım bilemedim. Adet vaktine kadar çok ağrım vardı ancak sonrasında olmaya devam etse de birkaç gündür ağrım yok ve hala hasta olmadım. O adet şişkinliği yok birkaç gün önce test yaptım ama negatifti. Yumurtlalıklarda Polikistik görünüm var demişti dr ama düzensizliğim olmamıştı bu kadar. İnsan stres oluyor 🥺