Ozgur201_ bakteride çıktı diyosunuz onun için bilgim yok baey diyemem… şuan 32+3 gebelik , 30uncu haftada tansiyon problemim başladı + bebekde gelişim geriliği çıkmıştı 1 hafta geriden geliyo dedi doktor gelişim geriliğ için de protein kaçağı neden oluyo dedi . Yememe içmeme ekstra dikkat ediyorum… 24 saat idrarda protein bakıldı ve şuan hala tansiyon ölçümü yapıyorum, iki kere 14,7 geldi sonrası hep 13-6 geldi doktorumda korkulcak bsey yok suan için ama tansiyonu düzenli takio et 14-8 olursa hemen gel alırız bebegi dedi.