Zlmdnccc Arkadaşlar doğum paketi almayı düşünüyorum Koru hastanesinden ankara Sincan Koru Hastanesi’nde doğum yapan tanıdığınız memmun kalan kalmayan iyi doktor bilgisi olan varmı ?
Tugba0634 Zlmdnccc bende doğum paketi aldım müge ayça hocaya gidiyorum çok tatlı bir doktor ilgili herşeyi en ince detayına kadar anlatıyor arkadaşımda doğum yapmıştı ama onun doktoru gitmişti memnun kaldığını söyledi
pnar-123 Zlmdnccc bende orda doğım paketi aldım levent hocaydı ama hastaneden ayrıldı rojin hocaya gidiyorum arkadaşım da orda doğum yaptı personeller güler yüzlü Aynur hocaya da gitmiştim nöbetçi olduğu zamanlar da oda iyi birisi
Zlmdnccc Bende Merve sarikaya diye bı doktor gördüm internette çok güler yuzluydu ona gitmeyi düşündüm randevu aldım ama inşallah iyidir
Zlmdnccc Merhaba evet iki aydır gidiyorum memmunum gayet güler yüzlü bi doktor doğum paketi aldım şuan 7.5 aylık olduk
Yenibirisi Zlmdnccc ceva Zlmdnccc mesajınızı şimdi gördüm ben de Merve hanıma gittim ilgisi çok iyi ama hastaneye eski dedikleri ve olumsuz yorumlar beni biraz korkutuyor doğrusu
Zlmdnccc Yenibirisi hastane eski olması bişey değiştirmez ki yenidoğan ünitesi dahil herşeyi var eksik bişey görmedim ben memmun olmayan kadar olanda çok kişi var
Zlmdnccc Yenibirisi sizin yazınızı gördüm bilkent şehir Hastanesi’nde yaptim ilk dogumumu ben ve kabustu o yüzden herkes heryerde karsiisina iyi doktor cikmiyo
Yenibirisi Zlmdnccc özel olarak yazabiliyor muyuz bu forumu çok bilmiyorum ordan olursa detaylı yazabilirim