Burcg yasemin_ysmn bence var benim de böyleydi ilk ,ertesi sabah ilk idrarla yapınca o çok netti ama ilki böyleydi 🙏🏻🥰
rabiayy yasemin_ysmn bence var gibi, silik bir çizgi görünüyor. Bence 2 gün sonra tekrarlayın testi, koyulaşır biraz daha inşallah
Pembiskizim yasemin_ysmn bana da var gibi geldi canım ınsAllah sağlıkla hayırlısıyla gönlüne göresi olsun ama bir kaç gün sonra tekrar dene özellikle sabah ilk idrarında dene 🌸 Rabbim isteyen herkese tez vakitte nasip etsin ınsAllah 🩷
NoName_ yasemin_ysmn ben gördüm ya birkaç gün sonra tekrarlayın ya da kan verin varsa da çok küçüktür ben o yüzden gecikme beklemenizi tavsiye ederim ama 🥹
yasemin_ysmn rabiayy yarın da öbür gün de tekrarlıyım inşallah. Sonra adetim geçmiş oluyo zaten kan veririm
prensesannesi-01 yasemin_ysmn silik var evet hangi marka canım testin bende dün yaptım negatif çıktı 😞