Talentedmom ben sabah 9 da doğum yaptım gün boyu bebeğimi emzirdim ama boş emdi hiç süt gelmedi, hastanedeki hemşire ve ebeler göğüslerimi sıktılar ama bir günde toplamda sadece sıkma sonucu 1 damlacık çıktı. Eve gittim duş aldım uyudum dinlendim yine emzirdim elimle sıktım süt gelmedi, 3. Gün aklıma makine geldi onunla sağmaya başladım bir süre hiç gelmedi sonra 1 damla 2 damla şeklinde geldi, sonrada çok şükür gelmeye başladı. Bence yanınıza alabilirsiniz ben aldım ama malesef aklıma gelmedi, sorduğumda da gerek yok dediler ama şuanki aklım olsaydı kesinlikle doğumdan sonra göğüsüme takardım makineyi hızlandırırdım süreci🤍