12 hafta 4 günlükkken bebekte sorun oluştu ensesinde kocaman bi kist ve ayakların da alt ekstremiteleri içeri doğru denildi yaşama ihtimali vermiyorlar hangi ayında olucağına kannat getirmiyorlar ama kalbinin durucağını ve aldırmam gerekiyor olduğunu söylüyorlar başına böyle bişe gelen var mı? Siz bu seçi nasıl geçirdiniz?