Resmiyette 6. Aydan itibaren kullanılıyormuş. Ama ben bir ay önceden rica etmiştim mümkünse diye. Şimdi oldu ama idare benden rapor ve dilekçe istiyor. Doktor şimdiden sadece nöbet için rapor verir mi? Örnek dilekçede 24.hafta olduğıiu için yazıyor. Ben daha yirmiye yeni gireceğim. O yüzden bu şekilde olur mu acaba?