Melekk1 ben de de öyle oldu ilk hamileliğimde bence hamilelik var ama en iyisi kan testi gerçi benim kan testinde de çıkmadı ama ikinciye hamileysen bile korkma benimde bebeğim küçük 10 aylık ama ben 6 aylıkken hamile kalmışım şuan 4.ayıma gircem gebeliğimde allah gönlümüze göre versin