1994ozg evet yaa 4 üstü olunca gerçekten tırım tırım doktor aramak durumunda kalabiliyoruz , benimde 2. gebeliğim ilki 3750 doğdu, çok aşırı zor bi doğum değildi elhamdulillah, bu bakalım kaç olur daha 30 haftalığım ama iri olucak sanırım diyor doktorlar 🤭