nurssmom 1 hafta önce adetim bitti Letu kullandım dün gece oda bitti. Bu sabah tuvaletteyken bir anda pembe ama su gibi bir akıntı geldi başına gelen var mı çok şaşkınım
Deletedmom_247 ben varım. ilk letu kullandığım ay dediğiniz gibi şeyler oldu. Hemen doktora sordum o da letu kullanırken bu tarz şeylerin olabileceğini söylemişti.
nurssmom Deletedmom_247 yaaa çok teşekkür ederim içime su serptiniz acaba enfeksiyon falan mı kaptım diye çok korktum