Merhaba kızlar bende çok erken öğrendim bebeği ama mesajları okuyunca dış gebelikten korktum şuan 29 ocakta öğrendim test yaptım 2 tane normal pozitif çıktı ve o gün daha çok küçüktü kan değeri 377 cıktı cumartesi doktora gidceğim izmirde doktor öneren var mı ?