Nurcnbilge
Merhaba,
Ben de bugün 4+5 oldum. Tam 5’te çarşamba günü muayenem var keseyi göreceğiz gibi gözüküyor 😍🙏
En son dün verdim beta 2526 çıkmıştı. Geçtiğimiz hafta düzenli verdim hep 2 kat ilerledi beta 🧿
En erken bebeği ve kalp atışı ne zaman duysunuz kızlar? Kalp için 6+3 ve 6+4 diyolar genelde. 🙏