Aleyzeee Irem5858 hiç korkma canım içini ferah tut Allah’ın izniyle birşey olmaz inşallah 🙏 bende kullanıyorum sabah akşam ama fitil olarak kullanıyorum
Aleyzeee Irem5858 amin inşallah kuşum daha ne kadar kullanacağım bilmiyorum ama 8+4 galiba 13 haftaya kadar kullanacağım gibime geliyor
Ebruebos Irem5858 lekelenmeniz geçti mi ? Benimde 2 gün önce açık kahve az lekelenmem oldu progestan başladım. Bi de coraspinle oksapar kullanıyorum önceki gebeliğimde düşük oldu benim