İlk doğumdan sonra çıkmış sonra geçmişti son zamanlarda şiş ama asla ağrı sızı yapmıyordu ama memeler birden fazlaydı dün birden 2 meme daha çıkmış ve acayip acıtıyor ve şiş krem falan sürdüm ama ince ince sızlıyor bebek baskı yaptığı için mi oldu bilmiyorum yani diğer memelerde şişmiş bu durumu yaşayan var mı