Melmer Kızlar 37 deyim sonsuz kabız olan ben 3 gündür diyareyim ve 5 gündür filan da vajinal ağrım var kasık kemiklerime kadar.. yarın gidicem dra ama kasılma bel ağrısı olmadan doğum başlama ihtimali var mı ya????
babyiscoming_ Melmer 36+3 teyim yaklaşık 1-2 haftadır benimde kabızlık durumum tamamen geçti diyebilirim. Ama uygulamada da yazıyor zaten doğuma yaklaşılan zamanlarda bağırsaklar daha hareketli çalışır ishal durumu olabilir vs diye. Direkt tek başına doğum belirtisi olduğunu düşünmüyorum☺️
Kbra1012 Olabilir herşey olabilir . Herkesin doğumu farklı hiç bişey hissetmeyip bianda doğuranlar da var riske atmayın gidin görünün bence