Merhabalar,
Özellikle 2 ve 3. Sezaryen olacak anneler için bu başlığı açmak istedim. Geçen hafta 3. Sezaryen doğum ile oğluma kavuştum çok şükür. Bugün doğumumun üzerinden 1 hafta geçti, çok şükür önceki doğumlarımdan daha zor diyeceğim bişey olmadı. Hatta bu doğumumda dikiş bölgesiyle ilgili çok daha az ağrım oldu. 3. Çocuk olduğu için daha sakin, telaşsız bir süreç geçirdiğim için de olabilir. Şu an oğluma sağlıkla kavuşmanın Şükrü içinde lohusalığımın tadını çıkarmaya çalışıyorum.Allah hepimize kolaylıklar versin. 2 ve 3. Sezaryen doğumu yapacak olanların eğer endişesi çoksa belki genelleme yapmak uygun olmaz ama kendi tecrübeme dayanarak ilkinden çokta büyük bir farklılığı olmadığını söyleyebilirim. Hatta tecrübeli olduğumuz için süreç daha bilinçli ve keyifli ilerliyor. Süreçle ilgili sormak istediğiniz bişeyler olursa cevaplayabilirim.