41Ecrn- Arkadaşlar sancım var hastanedeyim gelişim geriliği var dendi 33 hafta olarak gözüküyormuş 2500 kilosu sizce doğum olurmu birde çatı muayenesi yaptı biraz açılmam varmış böyle olup doğum yapan varmı aranızda
seyma0661 41Ecrn- o kiloda nasıl 33 hafta gözüküyor ya benim 32+3te 1800dü 🫠 kilosu iyi aslında insallah sağlıkla vaktinde kucağınıza alırsınız konuyla ilgili bilgim yok üstte kalsın 🩷
deletedmom43191 41Ecrn- gelişim geriliği 3 hafta önce görünüyor büyük ihtimal başlar dogumun sağlıkla gelsin inşallah maşallah iyi beslemissin🥰🥰🥰
Ars2223 41Ecrn- 3 cm açılma ile 20 güne yakın gezdim sürekli çok yüksek düzensiz sancım olurdu 38+4 de doğurdum
41Ecrn- seyma0661 bende anlamadım sancım var ama nst de de çıkmadı hala hastanedeyim inşallah hayırlısıyla geçer
41Ecrn- deletedmom43191 acaba bi sorun teşkil edermi normal haftası 36+5 2500 kilo ama gerilik var dedi
Melmer Sancı derken nasıl sancı bende 37 deyim vajinal agrı ve diyare var 3 gündür sabah olsa da dra gitsem diye düşünüyorum
41Ecrn- Melmer normal ağrım gibi değil iğne batması gibi kasılmam sol ve sağ bölgelerde sancım oldu karnımda sertleşme var yani daha önce hissetmediğim bi ağrı olunca sancı olduğunu düşündüm gelip giden sancılar dan değil
deletedmom43191 41Ecrn- ben 40 haftada 35 36 haftalık ölçülerde doğum yaptım bebeğim 2500 un altindaydi hiçbir süreç yaşamadık bebeğim hep benleydi 🥰
41Ecrn- deletedmom43191 açılmam yok ama sancılarım devam ediyor bugün yatış verdiler kontrol amaçlı umarım bende sağ sağlim alırım kucağıma