Kızlar merhaba 26+2 haftalığım. Bugün bazı sebeplerden dolayı aşırı stresli, üzüntülü bir gün geçirdim ve karnımda düzensiz sancı gibi bir şeyler oluyor. Çok ağrılı can yakacak kadar değil ama sancı giriyormuş gibi oluyor, biraz sürüyor sonra yine oluyor ara ara. Çok sık ve düzenli değil ama korktum biraz açıkçası. Yarın doktor randevum var soracağım ama başına gelen oldu mu acile mi gitsem erken doğum gibi bi ihtimal var mıdır?