Sunsun9 ben prodoctorda hic kuruma cizgisi gormedim. İkinci hamileligiminde kanda ogrenmistim artis icin evde test yapıyordum. Orda da 10.gun ilk bes dkda degil saatler sonra cok hafif cizgi vermisti. Kandan biliyordum hamile oldugumu ondan cok onemli degildi. Duphaston kullaniyorum varsa progestana gecicem ondan verdim ben. Aciklanirda yazarim hayir olsun.