Betulumcnmm Ben yüzüstü yatan biriydim gebelikten önce inan ilk başlarda hep o şekilde uyanıyordum. Şuanda sola yatıyorum bacak arama yastık alıyorum biraz rahat oluyor benim için 26+3 haftalığız karnım beni zorlamıyor şuan ama öyle biraz daha rahat uyuduğumun farkındayım istersen sende dene belki faydası olur ☺️